Útmutató
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hol használható?
Az MPark mobilparkolási rendszer használata az egész ország területén elérhetővé vált!A városok díjszabásairól, és az elérhető zónaszámokról bővebben, ezen a linken tájékozódhat.
Regisztráció
Ügyfélszolgálaton keresztülAz MPark szolgáltatás igénybevételéhez lakcíme, rendszáma és telefonszáma regisztrálására van szükség. A regisztrációhoz kérjük, küldje el lakcímét, rendszámát és az ahhoz tartozó telefonszámo(ka)t az ugyfelszolgalat@mpark.hu címre. Munkatársaink regisztrálják az Önök adatait rendszerünkben, létrehozzák az Önök felhasználói azonosítóját és a regisztráció megtörténtéről, valamint a további teendőkről e-mailben értesítik Önt.
Regisztráció menete
Amennyiben regisztrálni kíván, kérjük hívja ügyfélszolgálati telefonszámunkat 06 21 202 8000, amely helyi tarifával hívható, munkanapokon 7:00 és 18:00 között áll rendelkezésükre, vagy írjon az ugyfelszolgalat@mpark.hu címre. Ügyfélszolgálati számunkat felhívva, munkatársaink elvégzik a regisztrációt, melyhez szükségünk lesz a telefonszámára, melyről a parkolásokat fogja kezdeményezni, a rendszámára, lakcímére ill. egy e-mail címre. Az így létrejött számlán azonban még nincs egyenleg, tehát nem alkalmas parkolás kezdeményezésére! Egyenlegét kétféle módon töltheti fel: 1. Átutalással. 2. Interneten történő kártyás fizetéssel.
Belépés a webes felületre
A webes belépéshez a már korábban regisztrált telefonszámára, illetve a hozzátartozó PIN kódra lesz szüksége. A PIN kódot regisztrálás után sms-ben kapja meg. Abban az esetben, ha elfelejtette a PIN kódot, igényelhet újat az ügyfélszolgálaton keresztül.
Új rendszám felvétele
Új rendszám felvételéhez két mód áll rendelkezésre:
1. A felhasználói felületen, bejelentkezés után, válassza az Új rendszám menüpontot. A regisztráció egy teljesen új telefonszám megadásával is megtörténik. Abban az esetben, ha telefonszám nem tartozik egy másik flottához. Sikeres regisztráció után az Én Flottám menüben ki kell választania a telefonszámhoz tartozó paramétereket. 2. Ügyfélszolgálati telefonszámunk hívásával 06 21 202 8000, amely helyi tarifával hívható, munkanapokon 7:00 és 18:00 között áll rendelkezésükre, vagy írjon az ugyfelszolgalat@mpark.hu címre. A levélben szerepelnie kell a telefonszámnak, ill. a rögzíteni kívánt rendszámnak. Kérjük továbbá hogy a telefonszámot, rendszámot ne tagolja, hanem egymást követően, szóközzel elválasztva írja le nekünk. Pl.: ABC123 06201234567.
Fontos változás, hogy a parkolás ellenőrzése ezentúl központilag, kizárólag rendszám alapon történik. A parkolókártyák már nem használhatóak parkolásra, csupán a regisztrációs folyamat alatt, ill. ügyfélazonosítási célból vehetőek igénybe.
Az applikáció használatához szükséges regisztrációs kód igénylésének menete
1. Lépés 2. Lépés 3. Lépés 4. Lépés 5. Lépés 6. Lépés
Előnyök
Parkolás inditása
1. Hívja fel a 06 80 64x xxx telefonszámot arról a telefonról, amelyikhez a rendszáma regisztrálva van, ahol az xxxx, tehát a 06 80 64-et követő első 4 számjegy a parkolóban feltüntetett zónakód. Például 4001-es zónakód esetén a 06 80 644 001-es számot kell hívnia.
Parkolás vége
A parkolás befejeztével hívja fel újra azt a számot, amelyet az indításnál felhívott.
A rendszer bemondja, hogy „Parkolás vége”, ekkor sikeresen leállt a parkolóórája.
A fizetési időszak végén a parkolások automatikusan leállnak, ha Ön ez után hívja a zónatelefonszámot, parkolása az adott zónában a következő fizetési időszakban újra el fog elindulni, ekkor „A parkolás később indul” hangüzenetet hallja. (Amennyiben „A parkolás később indul” üzenetet hallja, de nem szeretne a következő fizetési időszakra újabb parkolást indítani, a zónaszám újbóli felhívásával ezt visszavonhatja.)
Szolgáltatási díjaink
Számla ismertető
A kiemelt részekre kattintva láthatja a pontos leírást!
Panni, az MPark arca
A parkolási díjfizetést sokan "kötelező rossznak" érzik és összességében egy negatív élményként élik meg. Ezért azt gondoltuk, hogy ügyfeleink felé egy mosolygós hölggyel nyitunk, aki jelképezi azt a hozzáállást, amelyet nap, mint nap tanúsítunk ügyfeleink irányába. Azért választottuk Pannit az MPark arcának, mert fontosnak tartjuk a mosolyt, amelyből egyre kevesebbet látni manapság.
Találkozz Pannival Facebook oldalunkon is.
Céges lehetőségek
Tisztelettel ajánljuk figyelmébe Kiemelt Partneri Szerződésünket, mely szerződés megkötése esetén lehetőségük van telefonon vagy e-mailben bármikor feltöltést kérni, amelynek jóváírása 1 órán belül megtörténik. A feltöltésről teljesítendő számlát küldünk. A szerződés kötésének mindössze egy egyszeri adminisztrációs díja van. A szerződéskötéssel járó két legfontosabb előny az Önök számára, hogy mi előre feltöltjük egyenlegüket az Önök által meghatározott összeggel, pénzügyi elszámolás pedig csak a számla küldés után történik, illetve a feltöltésnek átutalásos fizetési mód esetében nincs kezelése költsége. Hogy a rendszer mikor küldjön figyelmeztető SMS-t alacsony egyenlegről, azt Önök tetszés szerint beállíthatják a kártyaszám és PIN kódos belépés után az Adatok menü alatt. Amennyiben bármilyen kérdésük felmerül a Kiemelt Partneri Szerződésünkkel kapcsolatosan, állunk szíves rendelkezésükre.
|