Egyenleg feltöltés
|
|
Interneten történő kártyás fizetésselEgyszerű, kényelmes bankkártyás fizetési mód, mely során, az utalt összeg azonnal az egyenlegére kerül. Használata díjtalan!
Ezt a feltöltési módot csak a belépés után tudja használni az alábbiak szerint:
- Adja meg a feltöltendő összeget, majd nyomja meg az OK gombot. - Ezután meg kell adnia a kártyaszámát valamint lejáratának dátumát. (év, hónap). - Majd a CVC2/CVV2 (érvényesítési) kódot. (Az aláírás csíkon szereplő számsor utolsó három számjegye). - Az adatok pontos megadása után kattintson a”Tovább” gombra. - A fizetés jóváhagyása előtt kérjük ellenőrizze a megadott adatokat! A „Fizetés” gombbal véglegesítheti a tranzakciót. - Sikeres fizetés esetén az alábbi üzenetet kell látnia: „Köszönjük befizetését! Az Ön egyenlegét megnöveltük!„ |
ÁtutalássalAz egyenlege az átutalt összeg nagyságával fog növekedni. (Esetenkénti kezelési költsége 200Ft)
Átutaláshoz a számlaszámunk:
Mobilis in Mobili Kft. 10701252-67364271-51100005 Erre a számlaszámra is be lehet fizetni a CIB Bank Zrt. fiókjaiban. A közleményben minden esetben adják meg a telefonszámukat azonosítás végett, mert ennek hiányában a folyószámla nem azonosítható egyértelműen, és a feltöltés az adatok pontosításáig felfüggesztésre kerülhet. Fokozott figyelmüket kérjük erre, amennyiben ugyanarról a bankszámlaszámról több, különböző egyenleg is feltöltésre kerül. A feltöltés legkésőbb a számlára való beérkezés után 2 munkanappal megtörténik. Kérjük szíves türelmüket. Gyakori kérdés: Átutaltam egy bizonyos összeget, miért nem látszik az egyenlegemen? Mert a jóváírás nem automatikus a közlemény rovatok sokféle kitöltése miatt, valamint az átutalásnak is van átfutási ideje. Hiba lehet még, hogy nem tüntette fel a kártya vagy telefonszámot a közlemény rovatban. A számlánkra való beérkezést követő 2 munkanapon belül tudjuk garantálni a feltöltést, ha helyes a kitöltés. Amennyiben nem töltötte ki a közlemény rovatot, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a jóváírás érdekében. |